Veelgestelde vragen

FAQ / Veelgestelde vragen onlinefoodmarket.nl

 

Wat is onlinefoodmarket.nl

Onlinefoodmarket.nl is een platform voor mensen die van lekker eten houden. Horeca kwaliteit beschrikbaar voor de consument.
 

Hoe werkt het? 
De vrager (consument) kan via het platform op postcode zoeken naar aanbieders in de buurt die producten online hebben gezet. De bestelling gebeurt online en het wordt daarna opgehaald door de consument of gebracht door onze logistieke partner. 

 

Ik wil producten verkopen, hoe doe ik dat?
Je kunt je via deze link aanmelden en direct je producten aanmelden. Deze staan dan ook direct live op het platform en zijn zichtbaar voor vragers. 

 

Ik wil producten kopen, hoe doe ik dat? 
Je kunt op het platform zoeken op je postcode naar aanbieders in de buurt. Vervolgens kies je je producten en reken je deze af. Ook staat vermeld waar en wanneer je jouw gekochte producten kunt ophalen. 

 

Hoe zijn de producten verpakt? 
Dit is per aanbieder verschillend. Neem voor de zekerheid als je je bestelling op gaat halen zelf een (koel)tas mee om je producten in te kunnen vervoeren.

 

Op welke tijdstippen kan ik bestellen?
Bestellen kun je op elk tijdstip doen. Echter, de tijdstippen waarop je je bestelling kunt ophalen staan vermeld bij de producten.

 

Hoe kan ik betalen? 
De betaling gebeurt online. Je kunt eenvoudig en snel betalen via iDeal en creditcard. 

 

Ik wil producten kopen, maar kan/wil ze niet ophalen, kan dat?
De meeste leveranciers bieden nu ook een bezorgservice aan. Je kan ervoor kiezen om de producten door onze logistiek partner thuis te laten bezorgen. 


Waarom zijn de bezorgkosten €17,50?

De kosten voor het bezorgen liggen wat hoger dan je misschien bent gewend. Omdat we de mogelijkheid bieden aan consumenten om producten van alle leveranciers te kunnen bundelen in één bestelling creeëren we een landelijke dekking (diepvries en gekoeld). Hierdoor is het voor onze logistiek partner een logistieke uitdaging met bijbehorende kosten die gedekt dienen te worden.


Ik wil niet vooraf betalen, kan dat?
Het is niet mogelijk om achteraf te betalen. Echter, als je grote volumes wil bestellen, neem dan direct contact op met info@onlinefoodmarket.nl

 

Kan ik fooi of een extra bijdrage geven?
Het is nog niet mogelijk om fooi of een extra bijdrage te geven. Hier wordt aan gewerkt! 

 

Betaal ik transactiekosten? 
Ja, wij rekenen 0,32 ct per transactie. Wij betalen ook voor elke transactie aan Mollie en om het platform non-profit te houden berekenen wij dit door bij elke bestelling.

 

Is er een minimaal bestelbedrag?
Nee.

 

Waar kan ik terecht als ik niet tevreden ben of er iets mis gaat?
Laat het ons graag weten via: 0623556060 of via info@onlinefoodmarket.nl. Wij geven binnen 3 werkdagen reactie.

 

Waar kan ik terecht met een klacht?
Laat het ons graag weten via: 0623556060 of via info@onlinefoodmarket.nl. Wij geven binnen 3 werkdagen reactie.

 

Is er een minimale of maximale afname hoeveelheid?
Nee.

 

Waar kan ik de THT van de producten vinden? 
Leverancier is verantwoordelijk voor de THT.

 

Hoe lang zijn de aangeboden producten nog houdbaar? 
Dit verschilt per product. 

 

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden? 
De algemene voorwaarden vind je hier: algemene voorwaarden

 

Hoe kan ik mijn bestellingen inzien?
Nadat je besteld hebt krijg je een bevestigingspagina te zien met een overzicht van je bestelling en ordernummer. Je ontvangt direct per mail een factuur (PDF). 

 

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling? 
Nadat je besteld hebt krijg je een bevestigingspagina te zien met een overzicht van je bestelling en ordernummer. Je ontvangt direct per mail een factuur (PDF). 

 

Hoe kan ik mijn eerder gedane bestellingen terugvinden? 
Het is nog niet mogelijk om je eerder gedane bestellingen terug te zien. Wel krijg je na je bestelling een bevestigingspagina te zien met een overzicht van je bestelling en ordernummer. Je ontvangt direct per mail een factuur (PDF).

 

Kan ik een bestelling nog wijzigen zodra hij geplaatst is?
Het is niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen nadat deze afgerond is. 

 

Kan ik producten ook thuis laten bezorgen?
Sommige aanbieders bieden de mogelijkheid om hun producten via een bezorgdienst te laten bezorgen. Per aanbieder staat vermeld of deze optie beschikbaar is. 

 

Betaal ik bezorgkosten? 
Ja, wij rekenen €17,50 per bezorging. 

 

Welke partij komt mijn bestelling bezorgen?
De bestellingen via het platform onlinefoodmarket.nl worden bezorgd door onze logistiek partner. 

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen t/m zondagnacht 00:00u worden op dinsdag bezorgd. Bestellingen t/m dinsdagnacht 00:00u worden op vrijdag bezorgd.

 

Wanneer worden de bestellingen opgehaald bij de aanbieder?
Afhankelijk van de leverancier

 

Ik heb geen factuur via de mail ontvangen 
Alle bestellingen worden door het systeem verwerkt. Zodra de bestelling verwerkt is ontvang je een factuur per e-mail. In sommige gevallen kan dit wat langer duren. Kijk ook even in je spam folder!

 

BTW
Op het platform wordt bij ieder product de prijs vermeld. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Op de factuur die je ontvangt wordt de prijs van je bestelling weergegeven inclusief BTW specificaties. 


Hoe kan ik contact met jullie opnemen? 
Je kunt contact met ons opnemen via info@onlinefoodmarket.nl of appen naar 06 23 55 60 60. We horen graag van je!

 

Hoe gaat onlinefoodmarket.nl om met mijn persoonlijke gegevens? 
Om producten aan te kunnen bieden of om een bestelling te kunnen plaatsen via het platform hebben we je persoonlijke gegevens nodig. Meer informatie over je privacy vind je in ons Privacy Policy.

 

Maakt onlinefoodmarket.nl gebruik van cookies? 
Alle informatie over cookies kan je vinden in onze Privacy Policy.

1